18.8.11

Ο Jonas Kaufmann επιστρέφει στην Αθήνα!!!

πηγή: ΜΜΑ

8 comments:

mahler76 said...

τώρα εγώ γιατί δεν θυμάμαι να έχει έρθει ξανά?? Καλησπέρα κοριτσάρα μου.

Gloriana said...

Απαπαπαπα!!!! Και είχες πάει κιόλας και θυμάσαι που ήταν άρρωστος και παραλίγο να μην τραγουδήσει?

Τι κάνεις αγορίνα μου?

mahler76 said...

φαντάσου τι εντύπωση μου έκανε που τον ξέχασα εντελώς χαχα. Όπως φαίνεται και πάλι "κρυωμένος" θα είναι. Kαλά είμαι κοριτσάρα μου. Εσύ?

Gloriana said...

Kala eimai kai go file. Xekalokairiazei kai... m'aresei!!!

Gloriana said...

Sold out τα εισιτήρια για Jonas.
τελευταία στιγμή βρήκα!!!

mahler76 said...

εγώ πάλι δεν το έψαξα κάν. Εδώ δεν θυμόμουν πως τον είδα φαντάσου πόσο αδιάφορος μου είχε φανεί χαχχα

Gloriana said...

Θυμάμαι που σε είχα ρωτήσει-ήταν άρρωστος στο ρεσιτάλ και στο τσακ τραγούδησε-και μου είπες ότι σου άρεσε... χαχαχαχα

mahler76 said...

προφανώς σε βάθος χρόνου τον ξέχασα εντελώς χαχαχα