25.2.09

ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ GALA ΓΙΑ ΤΑ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ Κ.Ο.Θ. (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ)


Η επίσημη εορταστική συναυλία για τη «χρυσή» επέτειο ίδρυσης της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης υπόσχεται πολλές εκπλήξεις και ένα «χρυσοποίκιλτο» πρόγραμμα που θα αφήσει εποχή.

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009 και ώρα 21:00, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Την ορχήστρα θα διευθύνει ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Κ.Ο.Θ., Μύρων Μιχαηλίδης.

Παρουσίαση Αλέξης Κωστάλας.

Συμμετέχουν διαπρεπείς Έλληνες καλλιτέχνες: Κύρος Πατσαλίδης, Νεβάρτ & Χρήστος Γαλιλαίας, Γιάννης Τσιτσελίκης, Αλεξία Βουλγαρίδου, Διονύσης Γραμμένος, Γιώργος Δεμερτζής, Μαρία Αστεριάδου, Γιώργος Λαζαρίδης, Σίμος Παπάνας, Αντώνης Σουσάμογλου, Δημήτρης Τουφεξής, Θεόδωρος Κερκέζος, Βάσω Παπαντωνίου, Δημήτρης Σγούρος

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

G. F. Händel: Εισαγωγή από τη Μουσική των Πυροτεχνημάτων

Σ. Μιχαηλίδης: Αυγή στον Παρθενώνα, Προσευχή του ταπεινού, Κύρος Πατσαλίδης, βαρύτονος

Α. Vivaldi: Από το Κοντσέρτο για βιολί και φλάουτο σε ρε μείζονα, RV 512: III. Allegro, Νεβάρτ Γαλιλαία, φλάουτο, Χρήστος Γαλιλαίας, βιολί

G. Fauré: Ελεγεία, Γιάννης Τσιτσελίκης, τσέλο

Ch. Gounod: -Oh Dieu! Que de bijoux (Jewel song) από την όπερα Faust , Αλεξία Βουλγαρίδου, σοπράνο

J. Françaix, : Από το Κοντσέρτο για κλαρινέτο και ορχήστρα: IV. Allegrissimo, Διονύσιος Γραμμένος, κλαρινέτο

F. Mendelssohn: Από το Διπλό Κοντσέρτο για βιολί και πιάνο σε ρε ελάσσονα: II. Adagio, Γιώργος Δεμερτζής, βιολί, Μαρία Αστεριάδου, πιάνο

L. v. Beethoven : Από το Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα αρ. 5, έργο 73 σε μι ύφεση μείζονα:ΙΙΙ. Rondo: Allegro, Γιώργος Λαζαρίδης, πιάνο

Ι. Pizzett:
Πρελούδιο από την Κλυταιμνήστρα

Β. Martinů: Από το Duo concertante για δύο βιολιά, Η264, I. Poco allegro, Σίμος Παπάνας, βιολί, Αντώνης Σουσάμογλου, βιολί


G.
Gershwin: Από το έργο Rhapsody in Blue”, Δημήτρης Τουφεξής, πιάνο

T. Αlbinoni: (arr.
Remo Giazotto) Adagio

Μ. Θεοδωράκης:Κοντσερτίνο για σαξόφωνο και ορχήστρα: Ι. Vivo, III. Allegro, Θεόδωρος Κερκέζος, σαξόφωνο

G. Donizetti: “Piangete voi - Al dolce guidami”: ρετσιτατίβο και άρια από την όπερα “Anna Bolena” , Βάσω Παπαντωνίου, σοπράνο

P. I. Tchaikovsky: Piano Concerto no. 1: 3rd movement, Δημήτρης Σγούρος, πιάνο

10 comments:

Anonymous said...

ΒΑΣΩ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ!
ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ!

Anonymous said...

Καλα κανενας δε βρεθηκε να ανεβασει μια ηχογράφηση της παπαντωνίου... να έχουμε και κατι να γελάμε βρε παιδί μου, ένα ψώνιο απ' τα παλιά

Gloriana said...

Εξαιρετική βραδιά. Πραγματική γιορτή.

Αν εξαιρέσουμε τα απίστευτα σαρδάμ του Κωστάλα, τον Μύρων Μιχαηλίδη, μετά την 3η φορά τον έμαθε επιτέλους και τον έλεγε Μύρων και όχι Μύρος, το μικρόφωνο το κρατούσε ανοιχτό και μετά τις εκδψνήσεις του με αποτέλεσμα να κάνει ένα κάρο θορύβους στη διάρκεια της συναυλίας (του είπανε ΠΩΣ κλείνει στο β' μέρος-πάλι καλά).

Μια απορία. Η καβατίνα της Άννας Μπολένα Al dolce guidami λέγεται και cantilena? Γιατί το είπε και αυτό... και αναρωτιέμαι...

Γραμμένος, Λαζαρίδης, Σουσάμογλου, Παπάνας και ειδικά Σγούρος, τα σπασαν στην κυριολεξία και αποθεώθηκαν από το κοινό.

Η Αλεξία Βουλγαρίδου αποφάσισε να 'παίξει' και θεατρικά την άρια της με αποτέλεσμα να κινείται κατά μήκος της ράμπας και ως συνεπακόλουθο να μας πιάσει ναυτία. Εξαιρετική φωνή, αλλά την αδίκησε η άρια πιστεύω, άτυχη επιλογή για μια τέτοια συναυλία... Πανέμορφη η τουαλέτα της.

Και έρχομαι στο φινάλε, την Βάσω Παπαντωνίου. Γιατί την αφήνουν και εκτίθεται κατ' αυτόν τον τρόπο, δε μπορώ να καταλάβω. Δεν έχει πια φωνή και είναι κρίμα, για το παρελθόν της, για χιλιάδες άλλους λόγους. Σχεδόν δεν αναγνώριζες της άρια της Μπολένα... Το ρετσιτατίβο και την καμπαλέτα δεν τα είπε, φυσικά.

Όσοι δεν ήρθαν, έχασαν πραγματικά!

Anonymous said...

oxi kabaleta... oute sokofreta de borei na pei pia... skotonoun ta aloga otan gerasoun...

Gloriana said...

To xondraineis polu asxima. Min to sunexizeis, se parakalo.

Stefanos Nasos said...

ίσως σε ενδιαφέρει αυτό εδώ.

Gloriana said...

ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ ΤΟ ΑΡΘΡΑΚΙ ΝΑΣΟ!
Να σαι καλά!
Θα διαφωνήσω μόνο στο σημείο του Κουμφούκιου.
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι είμαστε το Α του πολιτισμού ως Έλληνες. Δε θεωρώ ότι οι φιλόσοφοι μας είναι ανώτεροι των Κινέζων π.χ. ούτε και κάποιων άλλων, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα άσχετο με την κουβέντα.

Εγώ αυτό που δε μπορώ να καταλάβω είναι γιατί χαλιέστε τόσο πολύ με τον ελληνικό μουσικό αχταρμά.
Μια χαρά για το επίπεδο της Ελλάδας είναι η ΚΟΘ.
Ρώτα με την απογοήτευση που ένιωσα όταν άκουσα την Ορχήστρα του Teatro Liceu της Barcelona - μιας πόλης συγκριτικά ανώτερης μουσικά από τη Σαλόνια-και ήχο δεν άκουγα?

Μάλιστα σε σχέση με 20 χρόνια πριν την ακούω την ΚΟΘ και πολύ βελτιωμένη.

Θυμάστε τα χάλκινα μερικά χρόνια πριν? Δεν μπορούσαν να σταυρώσουν σωστή νότα! Τώρα τα καταφέρνουν (που και που).

Το Gala, ήταν μια ελληνική γιορτή με το κιτς, το χαβαλέ και την πλάκα της.
Και μας αποζημίωσε με το παραπάνω.
Περάσαμε καλά, γελάσαμε, χειροκροτήσαμε, ακούσαμε κάποιες καλές μουσικές στιγμές και παίξαμε με τα μπαλόνια.

Gloriana said...

Ξέχασα να συμπληρώσω.
Στο φαί μετά τη συναυλία στο φουαγιέ, εμάς τους πτωχούς κοινούς θνητούς γιατί δεν μας άφησαν να σαβουριάσουμε?
Ψυχή δεν έχουμε εμείς? Εισιτήριο δεν πληρώσαμε? Βγαίναμε από την αίθουσα και μας έσπασαν τη μύτη τα catering, περνούσαμε ανάμεσα τους, τα βλέπαμε και οι σερβιτόροι μας έλεγαν είναι για τους... επισήμους?
Καλά, ας μην είχα φάει πριν και θα σου λεγα εγώ για ποιούς επισήμους ήταν...

mahler76 said...

μπήκα για να να σου δώσω λίνκ με την κριτική για την συναυλία άλλα στο έδωσαν ήδη. ΧΑΧαχούχαααα

Gloriana said...

Koita Mahler. Kali i kritiki kai kala kanei kai leei ayta poy niothei, alla einai yperbolikos se polla simeia.
Emena me eythimise, alla mexri ekei.