12.2.09

ΜΜΘ, 25/2/2009: Το Λυκόφως των Θεών (Γ' πράξη)



Μια τολμηρή απόπειρα για τα μουσικά δρώμενα της συμπρωτεύουσας από την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών και τον μαέστρο Βύρων Φιδετζή.
Την Τετάρτη στις 25 Φεβρουαρίου 2009 θα ακούσουμε την Γ' πράξη του Βαγκνερικού Λυκόφωτος (σε μορφή κονσέρτου) σε μια πολύ ενδιαφέρουσα διανομή με Έλληνες τραγουδιστές:


ΔΙΑΝΟΜΗ
Βαγγέλης Χατζησίμος: τενόρος (Ζίγκφριντ)
Δημήτρης Πλατανιάς: βαρύτονος (Γκούντερ)
Κωνσταντίνος Σφυρής: μπάσος (Χάγκεν)
Τζούλια Σουγλάκου: σοπράνο (Μπρουνχίλντε)
Γιούλη Καραγκούνη: σοπράνο (Γκούτρουν)
Σοφία Κυανίδου: σοπράνο (Βογκλίντε)
Μίνα Πολυχρόνου: σοπράνο (Βελγκούντε)
Μαρία Βλαχοπούλου: μέτζο σοπράνο (Φλοσχίλντε)

Ανδρική Χορωδία Εμπορικής Τράπεζας

Μουσική Διδασκαλία Χορωδίας: Σταύρος Μπερής

Τιμές εισιτηρίων:
20, 10 (μαθητικά-φοιτητικά)
Έναρξη προπώλησης: για το κοινό 27 Ιανουαρίου, για τους συνδρομητές 13 Ιανουαρίου


To Λυκόφως των Θεών είναι η 4η όπερα της τετραλογίας:

1. Προκαταρκτική βραδιά: Ο χρυσός του Ρήνου (Das Rheingold)
2. Πρώτη ημέρα: Οι Βαλκυρίες (Die Walküre)
3. Δεύτερη ημέρα: Ζίγκφριντ (Siegfried)
4. Τρίτη ημέρα: Λυκόφως των θεών (Götterdämmerung)

την οποία συνέθεσε ο Βάγκνερ με τον γενικό τίτλο: Το Δακτυλίδι των Νιμπελούνγκεν.

4 comments:

Anonymous said...

Η συναυλία αυτή που δόθηκε για πρώτη φορά πέρυσι τον Μάιο στην Αθήνα ήταν αναμφίβολα από τις πιο επιτυχημένες προσπάθειες της Κρατικής Ορχήστρας και του μαέστρου Φιδετζή. Υπέροχος ο Κωνσταντίνος Σφυρής ως Χάγκεν. Θα έπρεπε να τον ακούμε συχνότερα στην Αθήνα. Αναμφίβολα οι Θεσσαλονικείς θα το απολαύσουν.
Υπάρχει κάποιο ενδεχόμενο να εξασφαλίσεις ηχογράφηση;
Ramfis 44

Gloriana said...

Θα πάω αλλά δεν ξέρω αν θα το γράψω... Τα βαριέμαι κάτι τέτοια... Καν'α απόσπασμα ίσως...
Θα δούμε όμως ίσως μπορέσω να το γράψω όλο...

Gloriana said...

ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΩ?

Gloriana said...

Μοναδική βραδιά για όσους βρίσκονταν στο Μέγαρο χτες.
Εκπληκτική η ΚΟΑ.
Ποτέ δεν περίμενα ότι θα συγκινηθώ σε μια ένα έργο του Βάγκνερ και μάλιστα κοντσερτάντε.

Εξαιρετικοί και όλοι οι σολίστες, απέδειξαν γι' άλλη μια φορά ότι οι έλληνες καλλιτέχνες δεν υπολείπονται σε τίποτα απ' τους ξένους.
Γιατί δεν τους ακούμε τόσο συχνά?
Γιατί μας φέρνουν ξένους κατώτερους πολλές φορές? Γιατί δεν εκμεταλλεύονται οι ειδικοί το εγχώριο υλικό?

Μπράβο στον μαέστρο Φιδετζή, μπράβο στην τολμηρή προσπάθεια που απέδωσε καρπούς.

Χθες το βράδυ το Μέγαρο έπρεπε να πέσει από το χειροκρότημα, αλλά δεν ξέρω πραγματικά τι συμβαίνει με το κοινό της Θεσσαλονίκης...