11.12.07

Στο Μ.Μ.Θ. ο Ζούμπιν Μέτα

Μια ευχάριστη έκπληξη για τους Θεσσαλονικείς φιλόμουσους αποκάλυψε η ανακοίνωση του Προγράμματος του Α' Εξαμήνου από το Μεγάρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.

Εκτός απο τον ΙΟΥΛΙΟ ΚΑΙΣΑΡΑ του Χέντελ που θα απολαύσει το κοινό σε πρώτη παρουσίαση στη συμπρωτεύουσα στις 14-15-16 Μαρτίου 2008, θα έχει τη μεγάλη χαρά, επίσης, να δει τον μεγάλο αρχιμουσικό Ζούμπιν Μέτα να ανεβαίνει στο πόντιουμ για να διευθύνει την Ορχήστρα του Maggio Musicale Fiorentino στις 11 και 12 Απριλίου.

Δείτε το πλήρες πρόγραμμα εδώ.


14 comments:

mahler76 said...

EKSO O DALARAS APO TA MOYSIKA MEGARA TIS ELLADOS!!!

Neco73 said...

Zubin Mehta. Θα πάω και στις 2 συναυλίες. Γερμανικό και Ρωσσικό ρεπερτόριο από μια Ιταλική ορχήστρα. Θα ήθελα βέβαιά κάτι Ιταλικο (όπως το υπέροχο CD του Chailly Puccini Orchestral Pieces).

Θα έρθει και Καβάκος με την Camerata του Salzbourg Mozart Hayd και Σκώτικη του Mendelssohn (την οποία θέλω να την ακούσω από ένα τέτοιο σύνολο).

Όσο για τον Ιούλιο Καίσαρα... Είναι ο Πέτρου από πίσω για τον οποίο τρέφουμε ιδιαίτερη εκτίμηση έχοντας ακούσει ηχογραφήσεις του σε Handel στην MDG και τις θαυμάσα όποτε θα πάω.

Gloriana said...

Mehta de xano me tipota. Ton latreyo ton Indo, einai apo toys elaxistoys maestroys poy agapaei toys tragoydistes.

Gia Julio Caesar den xero... To cast den moy kanei klik... an bro isos kamia prosklisi...

Neco73 said...

Μόνο που ο Mehta δεν συνοδεύει τραγουδιστές αλλά θα είναι σε ορχηστρικά έργα.

Πέτρου και Handel θα πάω όπως και δήποτε εγώ. Το κάστ συνεργάστηκε μαζί του και φαίνεται να τον εμπνέει. Άλλωστε είναι η μοναδική ίσως ελληνική "φωνή" ερμηνείας οργάνων εποχής. Έχουν μιλήσει με τα ποιο κολακευτικά λόγια κριτικοί του Gramophone με πολύ καλές ερμηνείες Handel. Και τώρα που τον μπορώ να τον ακούσω στην πόλη μου δεν θα πάω;

Σίγουρα στον Καβάκο γιατί έχει μια ομοιογένεια που κεντρίζει. Ξεκινάει με συμφωνία του "πατέρα" Haydn, συνεχίζει με Mozart και τελειώνει με Mendelssohn. Πολύ αισθητική επιλογή μιας εποχής, όπου παραλείπει Beethoven και Schubert μια και ο Mendelssohn περισσότερο εκεί κοιτούσε για ιδέες παρά σε Beethoven ή Schubert (αν και λάτρευε τον Schubert μια και αυτός έφερε στην επιφάνειά την 9η του Schubert- η οποία παρεμπιπτόντως ήταν 7η χρονολογικά). Και με αυτή την βάση των Haydn-Mozart δημιούργησε τα δικά του έργα. Θέλω να ακούσω τι φινάλε της Σκώτικής, πως θα παίζει το κόρνο (από τους ποιους εκφραστικούς και περιγραφικούς ήχους που άκουσα).

Δημηνάκης Κωνσταντίνος said...

Ο Mehta ήταν εδώ στη Βιέννη για 2 παραστάσεις στη Musikverein με Παθητική Tschaikovsky αλλα δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω εισιτήριο, ούτε καν όρθιος..Ελπίζω τον Μάρτιο που θα ξαναέρθει να βρω εγκαίρως..Ήταν συμφοιτητής με τον τωρινό καθηγητή μου..Όσον αφορά γενικότερα τον προγραμματισμό του Μεγάρου, δυστυχώς πάλι μια απ΄τα ίδια..Λίγο απ'όλα δηλαδή.Όσο κι αν αγαπώ τον Νταλάρα,πιστεύω οτι υπάρχουν πολλοί άλλοι χώροι και πολλοί άλλοι οικονομικοί προυπολογισμοί για να τον φιλοξενήσουν..

ATabor said...

Αν εξαιρέσεις το Νταλάρα, το πρόγραμμα δεν είναι κακό για μια επαρχιακή ελληνική πόλη. Μου φαίνεται τις επισκέψεις μου στην ιδιαίτερή μου πατρίδα θα τις κανονίσω σύμφωνα με το πρόγραμμα του Μεγάρου ΛΟΛ

Maverick said...

Αν ξέρατε πόσες πιέσεις υπάρχουν για να εμφανίζεται εδώ ο Νταλάρας.
Ας μην αναφέρω και άλλα ονόματα...

mahler76 said...

An xero leei???? Alla epeidi mono aftos kai o Parios gemizoun ta MMΘ KAI MMA tous fernoun gia na kanoun aposvesi ti hasoura olou tou etous.

Gloriana said...

Den ta dexomai ayta. Giati analogika me ti xoritikotita poy exei to Megaro kai to poso poy tha TSEPOSEI o Ntalaras i xasoyra einai dedomeni kai pali.

Gloriana said...

Xoria oi 100 proskliseis py pernoyn oi gnostoi- syggeneis kai mpatsanadikes toy nomarxi-antinomarxi, dimarxoy kai de summazeuetai

Gloriana said...

100? Grapse lathos, 1000 ithela na po...

mahler76 said...

To katalavame darling

micro....FONO said...

Kanonika se tetoious xorous APAGOREUETAI to microfono.Tote i oli meleti (pou exei kai ena kostos) gia akoustiki ti xrisimeuei? To theatro einai theatro! Oi IXOLIPTES mporoun na doulepsoun se apeirous allous xorous! STIS KLASSIKES TEXNES "IXOLIPTIS" EINAI O IDIOS O KALLITEXNIS! Allios opoios exei 2 oktaves....tragoudaei Filippo (karas),Radames (Dalaras),Carmen(i laidi Antzi giati oxi?) EKSO TA MICROFONA! idou i Rodos....

(exairesi:kapoia arxaia organa,rinascimentali kai i klassiki kithara KAI MONO ME TOPIKI ENISXISI PANO STI SKINI KAI DIPLA STO ORGANO!!!Oxi apo ixeia stin plateia san na akous se Home cinema...Star Wars!)

Gloriana said...

Εγώ μαζί σου, απλά να προσθέσω κάτι:

1) Οι λεγόμενες 'ψείρες' έχουν μπει και στο χώρο της όπερας, γιατί πλεον οι απαιτήσεις του αυτιού μας άλλαξαν, καθώς και όλη η θεώρηση περί παραγωγών. Οπότε και οι κλασικοί τραγουδιστές φορούν ψείρες

2) Δεν είναι θέμα έκτασης φωνής αλλά αρμονικών-όγκου φωνής αντήχησης κλπ. για να μπορέσει να περάσει στην πλατεία του θεάτρου. Επειδή επίσης πολλοί πλέον τραγουδιστές είναι περισσότερο σταρ και λιγότερο ικανοί, χωρίς ψείρες ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΗΧΟΣ (μην πυροβολήσετε εμένα, αλλά τον ΝΙΚΟΛΑ ΜΑΡΤΙΝΟΥΤΣΙ που το κατέθεσε επώνυμα σε συνέντρυξη του).
Εγώ απλά συμφωνώ μαζί του και επαναλαμβάνω τα λόγια του.

3) Εμένα δε με ενοχλεί η παρουσία του Νταλάρα και του κάθε Νταλάρα σε τέτοιους χώρους. Ας λειτουργούσαν όλα τ'αλλα κάπως καλύτερα και θα είμαστε όλοι ευτυχισμένοι.

Καλημέρα σας!